neseligunler Merhabalar hanımlar, kimler 40. Haftasına girdi ve doğumunu bekliyor biz bugün girdik ama hala geleceği yok gibi hiç bir ağrı sızı yok kendisi gelmezse suni sancımı veriyorlar nasıl oluyor hiç bilmiyorum, kaç haftaya kadar yolu var bunun ? 🤯
Sydsnl neseligunler ben de yarın 40 oluyorum bende de çok kısa süren sancılar dışında bişey yok bebeğin başı iyice aşağıda ama kanala girmemiş. 41 in de bitmesini bekleyeceğiz. Kendisi gelmezse açılma varsa suni sancı verecek açılma yoksa sezeryan dedi Dr.
neseligunler Sydsnl Epidural ile normal doğum yaptım çok şükür Allah herkesi tek avazda kurtarsın inşallah 🙏🥰