Betusgunes 26 haftalıkken başladı dış ağrım şuan 36 haftadayim sabrettim doktorum eğer dış beklicek gibi değilse çekime izin veriyoruz dedi fakat ben korktuğum için yapamadım en iyi kesicek şey karanfil yağı eczaneden alabilirsiniz ağız uyuşturuyor resmen parmağınıza damlatip ağrıyan diş eti ve disinize sürün.
Ama eğer dişinizi iltihaplı ise dis doktoruna gidin antibiyotik kullanımı oluyor bende olmuştu o şekilde ağrım gitti