miracyusufveberilmoms Merhaba kızlar doğum çantanıza emzirme çayı yada süt yapıcı içecek olarak ne koydunuz yada ne koymayı düşünüyorsunuz? Fikir verir misiniz
sinoli miracyusufveberilmoms Ben koymayı düşünüyordum normalde, ablamlara sordum tecrübeli olarak gerek yok 1-2 gece için dediler ☺️ Ama istersen ulaşamayacak uzaklıktaysan evde bulunsun ya da çantan da 🤗
guzelanne01_ miracyusufveberilmoms 1 gece kalıyorsun canım zaten ilk ağız sütü önemli 1 damlası bütün bir pirzola gibidir dedi hastanede hemşiremiz hatta eve gelincede Süt artırıcı çay içtim Ve göğsüme sıcak suyla yıkadım duş alınamadığı için sıcak havlu koydum