Busra_2023 Kızlar benim doğuma 7 hafta kaldı Allah’ım izniyle, gümüş kapağı ve kremi doğumdan 1 ay önce kullanırsak cok etkili diye duymuştum. Kullanan var mı erkenden bende başlamalı mıyım sizce kullanmaya
Aylin355 Busra_2023 33e geldim bende gümüş kapağı son ayda kullancam şuan bile hassas zaten etkili olur umarım
06uysal Busra_2023 ben öncesinde pek kullanmamıştım ve çok yara oldu. Yara başınıza gelecek en kotu şey. Bence kullanmaya başlayın inşallah yara olmaz
c_ynr38 Ben kremi erkenden kullanmaya başladım gümüş kapağıda doğum olduğu gibi kullanmaya başladım çok şükür şuan bi sıkıntı olmadı hiç. Siz gümüş kapağıda erkenden kullanarak iyice garantiye alabilirsiniz mantıklı