2bebisannesi58 aysenur-1998 oglumda daha cok yiyodum kizimda da cok yemedim ama hep tatli seyler aserdim canim istyodu hemde oyle boyle degil alindgndada bi iki tane anca yiyebiliyodum
AzraFarah aysenur-1998 kızımda bolca erik yedim,canım hiç tatlı istemedi,aksine midem bulanıyordu, şimdi oğluma hamileyim, bundada canım acı ekşi istedi, çiğköfte,tost falan istedim ve hiç tatlı istemiyordum. Yavaş yavaş yemeye başladık (22 haftalığız)
Mervebslms aysenur-1998 kız bebeğim olacak ilk zamanlarda hep ekşi aserir yerdim ama 28.haftadan sonra tercihlerim hep tatlı oldu😁😁😔 şuan da 39 haftalığız bekliyoruz prensesimiz gelsin diye 🐣🎈
Marly21 oğlumda canım hep ekşi istedi 2.yr hamileyim cinsiyeti bilmiyorum ama bunda da ekşi istiyo😂😂😂😂
guzelanne01_ aysenur-1998 kızımda aşırı canım turşu ve çiğ köfte istiyordu acılı ekşili diye,Oğlumdada aşırı derecede yaş pasta merakım oldu aşerdim🙈
Benimennembirmelek aysenur-1998 ben çok aşırı tatlı yiyodum oğluşum oldu cinsiyeti de belli değildi sürpriz oldu 🥰
Nazli-61 aysenur-1998 beenn 🤷🏻♀️ ne kadar tatlı yersem yiyeyim kesemiyorum önünü kalkıyorum çikolata yiyorum Nutella yiyorum yatıyorum 5 dakka sonra yine vuruyor aklıma bidaha devam o kadar kesemiyorum ki önünü gebelik şekerinden şüphelendim şeker testi yaptırdım temiz çıktı Allahtan
prematureannesi_ aysenur-1998 benim 2. Kızımda çok tatlı aşerdim normalde hiç sevmezdim tatlıyla aram yoktur hamileliğim boyunca yedim 😂😂