Marly21 Canım anneler 5+5 haftalık hamileyim 1 oğlum var 2 yaş 4 aylık tabiki sağlıklı olması önemli de sadece 2 çocuk düşündüğüm için bu da kız olsa keşke ama erkek hissediyorum oğlumda da öyle hissetmiştim sizin hisleriniz neler ve ne oldu
Deletedmom_7156 Marly21 eşimde bende hep kız istemiştik sonra cinsiyet öğrendik erkek dediler doğdu bi baktık kız 😅
elifsgr Marly21 benimde 18 aylık bir oğlum var buna da kız hissettik hep hatta rüyamda bile bi kaç kere gördüm kızım olucak günler kaldı kavuşmaya
EddaBilkil Valka bende eşimde hep kız dedik. Bize çok kızdılar sonra baktıkki kız 😂 aklımızdan kalnimizden geçen oldu.
Deletedmom_7156 goncacan evet hatta ismini bile koymuştuk ama kordonunu bacaginin arasına aldığı için hep ondan henim prenses kızımı prens sandılar 😅
Marly21 Betultrkr inşallah ya 😂❤️ böyle kız olsun süslü süslü giydireyim istiyorum saç baş felan erkekler sıkıcı 😂😂😂
Nmtkcc Bi tane kızım var bide oğlum olur diye içimden geçendi ama 2. De kız gerçi dogamadi bi ama ben şikayetçi değilim 2. Kızdan başka çocuk istemiyorum yaşımdan dolayı 2 kızla yola devam 😀 sağlıklı olsunlar inşallah
Marly21 Nmtkcc ya ne güzel abla kardeş çok iyi anlaşırlar çok şanslılar rabbim eksikliklerini göstermesin ben de 2 çocuk düşündüğüm için iki duyguyu da tatmak istiyorum rabbimin izniyle
goncacan Deletedmom_7156 valla cok sasirdim😁😁 büyük sok olmustur sizin icin ama ben olsam once hayir benm bebeğim erkekti deyip kabullenmem 😁😁
Hilal2 Oğlumda kız dedim erkek oldu bundada erkek hissediyorum ama önemi yok inşallah sağlıklı olsun gerisi mühim değil tek dileğim abisine de sahip çıkması ben öldüğümde onu yalnız bırakmaması.
Marly21 Hilal2 ya Allah korusun niye öyle düşünüyoruz şimdiden tabiki sağlıklı olsunlar öncelikle rabbim size bağışlasın
Marly21 Esraliiii helal azmine 😂😂 valla ben o riski alamam çocuk büyütmek zor şimdiden diyom nasıl evlendirecez elde avuçta yok 😂😂😂