Bende de 22.haftada tek taraflı direnc çıkmıştı. Tek taraflı olunca problem olma ihtimali az oluyormus. Herhangi bir ilaç kullanmadım, tansiyon takibi yaptım. Sadece tansiyonum yükselir diye bazen limonlu su içiyorum dengelesin diye. Sol tarafıma yatmaya çalışıyorum bebek mümkün olduğunca beslenin diye. Suana kadar bir sorun olmadı