Burmur10 Kızlar gyno max fitil o kadar yanma yaptıki yandı kaşındı sabaha geçmişti. İç çamaşırıma baya akmıstı beyaz akıntı ve sıvı şeklinde. Bu normal mi. Bugünde pazar doktorla görüşemem. Yaşayan doktoruna soran var mı
radiantmother35 Burmur10 ben progestan kullanıyorum benimde aynı şekilde çok akıntım oluyor ama doktorum normal dedi
Greenmomy Bende lutinus fitil kullanıyorum. Rahim kendi ihtiyacı kadarını alıp fazlasını atıyormuş. Normal akması. Ama bende yanma yok o konuda bişey diyemeyeceğim.