Çok normal, benmde 5. Haftada başladı kusmadım bulantımla prilam sayesinde başa çıkıyordum, şimdi 7+6dan bildiriyorum prilam falan işe yaramıyor artık yemek kokusu duyduğum an ya da ağzıma götürdüğüm an beynime vuruyor sanki bulantım ama kusamıyorım da 🤦🏻♀️