Kızlar 26 haftalık hamileyim 4 5 haftadır ara bir vajinamda zonklama oluyordu ama hemen geçiyordu aldırış etmiyodum ama bir kaç gündür iyice arttı ayağa kalkınca daha kötü oluyorum idrarım varmış gibi hissediyorum gidiyorum dakikalarca duruyorum hiç bir şey yok otursam da zonkluyo ayakta dursamda zonkluyo ve belimde çok ağrı yapıyo bu durum uzanıyorum dinlenirsem geçer diyorum ama geçmek bilmiyo ne yapmalıyım sizce yarını bekleyeyim mi yoksa acile mi gideyim