Merhaba guzel anne adayları 19+0 haftalık hamileyim galıba grip olucam burnum akıyor sureklı hapsırıyorum bide üşümem tutuyor arada sızlerde grıp oldunuzmu olduysanız ne yaptınız da gecti acaba daha ilk hamileliğim nane limon içsem zararı olurmu acaba bılmıyorum yardımcı olabılır mısınız bu konuda bana acaba🙂