hemsireacemianne Kizlar glukoz solusyonunu hastane mi veriyor yoksa biz eczaneden alıp mi gidiyoruz . Çoğu hastane solüsyonu kendisi tedarik ediyor o yüzden sormak istedim
gunel91 hemsireacemianne yalniz saglig ocaginda kendin alib goturiyon. Normal ozel devlet kendi veriyor glukozu
hemsireacemianne Esrbenn ben Reyhan has a gidiyordum . Sağlıkçı sendika indirimiyle zamdan önce 400 du . Artık kaç olur bilemiyorum . Reyha. Hanım perintolog olduğundan ücreti biraz daha fazla sanırım