Ebru1903 32+2 haftalığız bu gün kontrolümüz vardı. Meleğim 2 kilo 44 cm çatı ağrım var ciddi ciddi doktorumuz bebeğim kilolu ve uzun olduğu için normal dedi. Biz alışverişi bitirdik sayılır beşik kaldı sadece oda Kasım ortası gibi düşünüyoruz almayı, yıkama ütüleme kısmına bende geçmedim henüz 🙈 ama bu hafta sonu başlamayı düşünüyorum 33 hafta olacağız artık hazırlayayım ki sıra hastane çantamıza gelsin.