Kızlar dün test yaptığımda pik e yakındı yani aynı koyuluga çok yakındı bugün daha koyu olur diye düşündüm sabah test yaptım siliklesmis üzüldüm hemen bu sabah değerlendirdik bir de perşembe akşam ilişki oldu eşimde sperm sorunu var üst üste yapamıyoruz ben kaçırmış olur muyum yoksa ihtimalim var mı hala ille dün mü iliski olması lazimdi