Merhaba guzel anneler. Ben 8 hafta 5 gunluk hamileyim ve bulantilarim hic kesmiyor, ilk gunki gibi sanki. Hic bir seyden zevk alamiyorum, sanki durmadan aglamak istiyorum. Parfum kokulari, hava, yemekler, insanlar herseyden uzaklasip tiksiniyorum sanki. Hersey ve herkes midemi bulandiriyor. Neden boyle oldu, normalmi? Sizde de oylemi? 😢