BurcuY bu posta cok cevap gelmez herhalde ben de daha önce sordum ama kimse yaşamıyor sanirim. Canim 14. Haftaya kadar bende de oldu. Aç da olsam tok da olsam elim ayagim titriyor çarpıntı oluyordu. Doktorlar değerlerine bakmadan bile normal bu gebelikte olur, protein beslen dediler. Ben rahat edemedim kan degerlerime filan baktırdım hepsi gayet iyi çıktı. Sadece ara öğünlerde ayran icmeye, meyve ve sütü rondoda karistirip içmeye baslayinca düzeldim. Yine sen değerlerine baktır ama protein beslemeye calis. İnsallah gecer ben hayattan sogumustum resmen😔