Yarın 10 haftalık oluyoruz inşallah. Bende çok yoğun bulantı yasamadim ama bel kasik ve ayak ağrısı oluyordu. Benimde belirtilerim hafifledi hatta cuma gününü kendime zehir ettim bebegime birşey oldu diye 😔 sürekli tedirgin olup doktora da gitmek istemiyorum çünkü bunu kendime huy einmekten korkuyorum. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤗