Gulsen1 Selam kızlar iki gündür kasık ağrım var bugün de nst de ağrı çıktı. Bu perşembe 38+1 de doktor alalım dedi. 38 haftada sizde durumlar nasıl ?
Fatmasnny Gulsen1 38+1 im kasık ağırlarım var Cuma çatı kontrolüm var. Normal Doğum istiyorum. Siz sezaryen mi istediniz
Habis07 Gulsen1 banada 38 e gun verdi kilosu uyumlu dedi kafası onden gidiyor dedi dönmedk hala ben nasıl olursa olsundahım artık olsunda
Gulsen1 Fatmasnny bebeğim dönmediği için sezeryana karar verdi doktor. Dönmesi de zor görünüyor dedi.
Kagan_pasa2 Gulsen1 38+5 te sezeryan olucak benim de. 5 günüm var. Nst de sancim falan yok benim sadece kasık ağrım var. Kasık agrin nasil oluyor adet gibi mi?
Handearsy 38 veya 39 da sezeryan olmasına neye göre karar veriyor doktorlar bebeğin kilosu felan önemli mi bu kararda