Aysenur222 13 +2 yiz oğlumla👶🏻canım göğüs hassasiyetiii inanılmazz dehşet bir ağrıydı dokunamazdım iç çamaşırımı giyemezdim kızımda olmamıştı şuan çok hafif var,Evet bel kasık ağrım var ben kusma yaşamam ama koku hassiyetim vardı aşırı oldu geçmedide