Gizem1_ Kızlar saçlarımı artık boyatmak istiyorum düz boya öyle acici vs gibi şeyler deil.35. haftada yaptırmak sakıncalı mı .yaptıran tecrübeli kisilier yorum yapabilir mi 🌼🐣🥰🎀
Quenn1 Gizem1_ bitkisel boyayla hava alabileceğiniz bir ortamda kesinlikle kokuya maruz kalmayın bu şekilde sakıncası yok