88h99 Cinsiyet ne ?🥰 Ben başlıyorum Doğuma 14 kaldı yazıyor ve kızım olacak Allah’ın izniyle oğlak burcu 🥰
esma-21 88h99 hayırlısıyla sağlıcakla bi avazda kucağınıza alırsınız inşaallah bizimde uygulamaya göre 29 gün kaldı ocak 15 ten sonra her şey olabilir 🙈🥰 burcumuz belli değil o yüzden ya oğlak ya kova 😂☺️
Mucize2023 88h99 Prensesim güzel kızım olacak inşallah 💖 🤲🥰 bebeğim ters ve galiba sezeryan olacağım. Oğlak Burcu olacak. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
Gamzeeee16 88h99 ayyyy nihayet kendi doğum ayımıza girdik bu başlığı görünce heyecanlandım 🥰🥰 benim oğlum olacak çok heyecanlıyım bugün 35+4 olduk rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın canlar ♥️♥️🥰
Zuzu6901 88h99 şuan hiçbir belirti yok. Adet olacakmisim gibi ağrım oluyor arada ve karnım aşırı sertleşiyor o kadar. İlk hamilelik olduğu için bunlar belirti mi bilmiyorum ama sağlıcakla zamanında gelsinler 🙈🤲