Oglakadini Geçen hafta ağdaya gittim ondan beri ne çekiyorum kaşıntıdan akıntıdan😒 Doktor zalain ve travazol kremleri verdi o ikisini sürüyorum donaxyl fitil verdi iki tane ittir gece dedi o kadar büyük ve kuru bi hap ki ilerlemiyor ilkini iyi kötü ittiriyorum 2. hiç gitmiyor ileri zaten 6 taneydi ikisi de öyle ziyan oldu bi de sirkeli suyla yıkıyorum yakıyor mantarı öldürüyormuş kaşıntıya iyi geliyor