Merveoz 0707ant vallahi benim bi arkadaşım dün doğurdu 40+6 günlük hamileydi . Herkes sonunda doğurdu dedi bebiş doğmak istemedi heralde 🤗
Oznurboluzun 0707ant bende hep erken doğar diye biliyorum ama kimi duyduysam bu senekiler hep geç doğurdu allah kerim bakalim şuan biz 27+1 günlüğüz biz nasıl olucaz merak ediyorum prensesim zamanında gelir inşallah hepimizin ♥️👼
Ilknur60 Ben 40+1de doğum yaptım. Kız bebek annesiyim. Bana da erken doğar dediler ama değişiyor sanırım.
Aksa_korkmaz 0707ant eltim dün doğum yaptı kız bebeği ve 41 haftasında doğdu bebeği oda kız sanırım bebeğin gelişimine göre değişiyor
Krakerim 0707ant ben40+2 de dogurdum dosyasinda oyle yaziyor. Ama bu kullandigim uygulamada tam gunu gozukuyodu
Krakerim 0707ant bu arada kiz bebek. Bunun kizla erkekle alakasi yok. Bebegimizin cani ne zaman isterse ozaman geliyo 😂