Ozmos Selam kızlar test yaptım ıkı çizgi de çıktı.. bayramdan dolayı doktara gidemıyorum. Uygulamada 4 hafta 5gün yazıyor. Daha önce tüplerden ameliyat olmustum. Dış gebelik ola bılırmı? Cok korkuyorum..
Sevgi-27 Ozmos hep aynı şey olacak diye bişey yok içini ferah tut kötüyü cagirma rabbim büyük tevekkül içinde kal herşey güzel olacak ☺️
Tubaa41 Ozmos canım hastanelerde 7.24 kadın doğumcu oluyor nöbetci de olsa bi gidip görünebilirsin için rahat eder.
Ozmos Sevgi-27 içimi rahatlatdın 😘 inşAllah doğru yere tutunmşdur. Ne zaman ultrasonda bebek gözüküyor?
Sevgi-27 Ozmos inşallah cnm kişiden kişiye değişir bu genellikle 5 haftalikta kese görünüyor 6 da da bebeği görüyorlar ama dediğim gibi degisiyo bebeğin kalp atışlarıni 5 de vajinalden duyanda var