cansualisa Kızlar bulantım var kusamıyorum affedersiniz wccc çıktım az rahatladım ama midem fena neden böyle oldum birden gece çikolata kefir içtim 5 te ondan mı ? :( siz yaşıyor musunuz?
Zeynep_Asellll cansualisa Çikolata yiyince özellikle oluyor bende de😣 Çok iyi anlıyorum seni şu an canım. Yeşil elma iyi geliyor bana sende ye istersen. Yavaş yavaş ama çok çiğneyip yut inşallah geçer🌸
2prens2prenses cansualisa aynı sıkıntı bende de var canım hatta haftamiz aynı seninle sanırım mideye baskı yaptığı için tekrar başladı mide bulantıları bende yaklaşık 4 5 haftadır var mide bulantıları
Zeynepbebek23 cansualisa 37+6 olduk benimde mide fena.Bulantı var ama gelmiyor. qarip bir baş ağrılarımda var acaba neden😢
Dilara556 cansualisa valla midem şişmiş gibi oluyor ama şişmiyor 😂yediklerimle alakalı değil direkt bebek ayağını uzatmış oluyor ondan içiniz rahat olsun . Sürekli kusma olursa o zaman sıkıntıymış doktorum dedi
Mlstpcuoglu cansualisa bnimde dün gece öyleydi baya bulandı sonrada baya çıkardım rahatladım. Neden olduğunu anlmadım bnde🙄 37+2 yim.
cansualisa Zeynep_Asellll hiçbişi yiyemiyorummm daha kuzum kusamıyorum da anam içerde başladılar çektirmeye anne olmak çok zor :(
Pgss Bnde 37 yim ara ara dayanilmaz mide bulantısı oluyo bende çıkaramadim baskıdan oluyo diye düşünüyorum.zaten çikolata da refluyu falan tetikler belki öyle biseydir.
2prens2prenses cansualisa inşallah tekrar etmez kuzum ama ben doktoruma sorduğumda normal demişti bebek büyüdükçe mideye baskı yaptığı için son aylarda da olabiliyomus mide bulantısı
cansualisa Zeynepbebek23 ah kuzum baskı diyorlar 2. Hamileyim ama ilk hamileliğim prenses gibi geçtiği için ilk gibiyim tecrübem yok
Dilara556 Zeynepbebek23 başıyla ittiriyor aşağı .kafası büyük haftasından . Mideme de ayakları ile vuruyor 😂