Cuma günü ya sezeryan ya suni sancı denilerek doktora gitmiştim gebelik tansiyonu için doktorum doğum yapman lazım diyordu.39+5gunluktuk.neyse gittim kızlar 1 cm açıklık olunca dedim suni sancı bı deniyim.9 gibi verilmeye başladı hafif sancım vardı zamanla 2 3 cm falan oldu ama akşam 6 oldu bu arada sonra tekrar baktı doktor dedi bugün olmaz bu bebek acilman sancinin yüksek olmasına rağmen çok yavaş ilerliyor dedi suni sancıya tepki vermemiş vücudum.neyse bir sürü ağlamalar falan o an acayip sinirlerim bozuldu.sonra sezeryan kararı aldım ve sezeryana girdim bebek hemen geldi meleğimi görünce dünyalar benim oldu.suban sezeryan sonrası 2.gunum ve ağrım bayağı fazla kızlar ama inanıyorum herşey geçicek…