nnisanannesiii Herkese günaydın 🌞 Kızlar 26.haftama girmek üzereyim sağ tarafıma yatarken cok rahatım ama en sağlıklısı sol diyorlar sizler nasıl yatıyorsunuz ?
Ayseyekta nnisanannesiii bende 23 deyim ama bende sağ yanımda daha rahatım evet sol iyi diyorlar bende uzun süre sola yatamıyorum sonra bi o yana bi bu yana dön 😅 sabahlar olmasın
Mom-babyyy nnisanannesiii 35 haftadayim ne kadar sola yatamaya çalışsam da sağa dönüyorum zaten bir süre sonra kolunun ağrısı yüzünden sola dönmek zorunda kaliyorsun ama çoğunlukla sağ da yatıyorum 😀
nnisanannesiii Bi sağa bi sola derken zaten sabah olmuş oluyor gerçekten yatış pozisyonu beni zorluyor kızlar
Leyla59 nnisanannesiii ben sag sol sırtüstü karışık yatıyorum oğlumda da öyle yaptım sağlıkla doğum yaptım