EbruD_ 21+6 haftalık hamileyim ve bebeğimin hareketini dünden beri hissetmiyorum çok korkuyorum benim gibi olan var mı acaba? 😔
Yesimm03 EbruD_ EbruD_ Ben 20+4 deyim ama çok nadir arada ürperti şeklinde hissediyorum. Bende kiloda var etki eder mi bilmiyorum ama kötü düşünmeyin bu dönemde çok fazla uyuyabilirmiş rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Deletedmom_51 EbruD_ 28.haftadan itibaren düzene giriyor zaten canım endişe etme rahat edemezsen doktorla görüş
2_evlatyolda EbruD_ ılık Bi duş al karnını doyur su iç meyve suyu iç tatlı Bişeylrt ye sola dön yat karnına minik uyarılar ver benim bebegim içe dönük hareket edermiş bende korkmuştum doktorum bunları yap demişti ama bide için rahat etsin doktora git mutlaka
Smyye_ozkynk EbruD_ doktorunuzla görüşün gönlünüz rahat etsin ama doktorum bana 27-28 den sonra her hareketini net hissedersin demişti öyle de oldu. Hatta telaş edip 25. Haftamda gitmiştim ben hissetmiyordum ama kızım hareket ediyordu😊
Aysenur46- EbruD_ benim o haftalarda çok nadir kımildodu korkma şuan 25 haftalık halen düzenli deil 28 de düzeliomuş canım için rahat olsun🥰🥰