Cano42 karnınıza sıcak su torbası koymayın çok çok zararlı onun yerine ayaklarınıza koyun ve ayaklarınızı çok sıcak tutun en çok ayak üşümesinden geliyor ağrı,ben kusunca adetken hep rahatlardım zorla kusamazsınız ama geliyorsa ds tutmayın cidden iyi geliyor,belinizi mutlaka bir polar,şal vs kalın bir seyle sarın hiç hava almasın ve bol ballı bir sıcak su için iyi geliyor Hadisi Şerif var bal da şifa vardır diye mutlaka deneyin ben de çok ağrı çekiyordum bunları hep yapardım son çare de ağrı kesici :"