Merhaba bayanlar 2 ay kadar sürekli oksuruyorum hastalıkla başladı ama bu öksürük hiç gitmiyor uyuyamıyorum hiç bir şekilde zmbi oldum oksurmekten nefes alamıyorum bu 2 ay içinde bir kere çok kötü astım krizi geçirdim hastaneye kaldırıldım öldüm sandım o şekilde kaldırıldım hastaneye, daha sonra bir kez daha bundan bı tık hafif daha yaşadım astım krizini am aylardır göğüste hırıltı nefes almada zorlanma hamilelikte zaten zor nefes alınıyor biliyorum ama diğer çocuklarında da astım hastasıydim hiç.bu denli kötü olmadım aimdi geçmek bilmeyen oksurekle ayladir.uyku yok nefes alamıyorum bademciklerin parçalandı resmen sesim kısıldı nefes almada zorlanıyorum yarım yarim ve sürekli oksurekli yaşıyorum😞😞