@mamyfat93 Ben yaklaşık 2 hafta önce rahatsızlandım evimin güzergahına yakın olduğu için Kızılay Aciline gittim İlk önce gebe olduğumdan dolayı Tuğba sekmenli’ye gözükmem gerekiyormuş Muayene sırasında aşırı ilgisiz soğuk bir doktor gibi geldi. Ben hoş bulmadım Davranış şeklini, Şuan da Medicana Nil hanıma gidiyorum memnun sayılırım ilgili sempatik bir bayan, ayrıyeten Saide Tülin Yaman diye bir doktor var aşırı övüyorlar değişiklikte yapabilirim kararsızım. Size de fikir olsun. ❤️