Arkadaşlar benim göğüs kafesimde bı basınç var ben ilk önce kalp zannettim sol tarafimda olunca ama sag tarafımda da olunca cigerden mi gelen birşey dedim acaba ne zaman geleceği belli olmuyor. Anlık bı vuruyor yüzüm bile ateş alev yaniyor o an.
Böyle gogus bölgemde sanki damar atması gibi düşünün ama daha şiddetli sanki içimde bı basınç bısey düşüyor gibi oluyor bu konu hakkında bilgi sahibi olan varmı randevuda bulamıyorum en azından bı yön verinde ona göre gerekirse özel hastaneye giderim 🥺