gizem3435 52ebru benim tamamını kapatmıştı bebeğin eşi ama geçen hafta gittiğimde yukarı çıkmış az bir kısmı yapışık duruyor o da çıkar büyük ihtimalle dedi. Şuan 24+4 günlük olduk. Doktorum normal olabilir dedi.
gizem3435 52ebru benim ilk gebeliğimde böyle bir sorunum yoktu isteğe bağlı sezaryen doğum yapmıştım ama her gebelik bir olmuyor hepsi farklı tecrübe. Genelde çıkıyormuş ama doktorum öyle söyledi. Canınızı sıkmayın.
gizem3435 52ebru baştan beri kanamam vardı zaten ama sanırım 16. Haftada hastanede yatmak zorunda kalmıştım o zaman öğrenmiştim.