Forever Yok korkmayın öncelikle sakin olun benim 4 düşüğüm vardı tüp bebek de olmuyordu bu gebeliğim kendiliğinden oldu genetik test yaptım çok hafif pıhtılaşma bozukluğu vardı başka herhangi sorun yoktu oksapar , proluton Depot iğne kunlandim ve progestan kunlaniyordum düşük olmaması için ve erken doğum riskine karşı ardı rahim dar olduğu için bebeğimin yeri dardı gelişimi durmuştu bu yüzden erken doğum yaptım hiç korkmana gerek yok rabbim en kısa zamanda sanada nasip etsin inşallah ❤️