Ada09 Kızlar sezeryan sonrasi doktorumuzdaki ilk kontrol nasıl oluyor karından ultrasyonla mı bakıyor rahime?bilgisi olan var mı?
Melikeznar Ada09 bende 9un da doğum yaptım bir hafta sonra gttim dikişlerime baktı eliyle kasıklarıma bastırıp rahmimi kontrol etti o kdr Ultrasonla bakmıyor
KayserigeLini38 Rahime bakmıyor ki yaraya bakıyor bantı kaldırıyor o kadar yani ben ayın 9 da sezeryan oldum bir hafta sonra gittm ultrason falan bakmadı bana yarama baktı bantı kaldırdı temizledi o kadar