Ns- okul öncesi öğretmeni olarak söylüyorum. Okulun kalitesi önemli ama öğretmen daha da önemli.. Öğretmenini tanıyın öncelikle. 2 yaşında başlayan hatta daha erken başlayan çocuklar bile var. Bakıcıyla büyümelerinden bin kat iyidir okul.okulun güvenilirliğini iyi araştırın. Sınıf içini, bahçesini, yemek yiyip uyuduları ortamı görün. Güvenlik en önemlisi. Öğretmen de güvenilir biriyse, tecrübeliyse gönül rahatlığıyla verebilirsiniz. Diğer velilerle tanışın muhakkak. Öğretmenlik yaparken hep diyordum bunşsr dshs çok küçük mecbur olmasam okula tam gün yollamam ama mecbursam bakıcıya da bırakmam okula veririm daha iyi diye.