Kızlar 5 haftalık hamıleyım bi anda kahve rengı kan geldı yogun bır sekılde aktı şimdi azaldı.Kırmızı kan degıldı böyle kahverengi eskimiz kan gibiydi çok endişelendim bu durumu yasayan varmı.Testlerde beta hgc normaldi pazartesı 3. Kanı vercektım ve kese gorunur demıstı doktorum agrım sancım yok lütfen yardımmm