1Gunes Kızlar 31+2 hamileyim ve sürekli idrarim var gibi ellerimi yıkarken tekrar lavaboya oturuyorum doğuma kadar böyle mi gidecek?
Asyabuse 1Gunes 29+3 tam olarak aynı şeyi yaşıyorum tuvaletten çıkıyorum bi su içiyorum tam yatıcam bunlar max 2 dk sürüyor ay yine var yine tuvalete ve yapıyorum da yani var gibi de değil direkt var 😂😂😂 baskıdan mesane tam boşalamıyor ondan oluyor hep
Esrauysal 1Gunes bende 31+5 im aynıyım kuzum ya sürekli tuvalet isteği oluyor yokken var gibi giriyorum var bi ayağa kalkıp iki adım atıyorum sıkışık hissediyorum geri lavaboya 🤷♀️
1Gunes Asyabuse ya tam var gibi degil damla damla bisey vallahi utanmasam hasta bezi takip yatacam uykuları kaybettim
1Gunes Nesli8181 nasıl olacak bilmiyorum ya. Bebekte uyumuyor sürekli vuruyor sürekli çişim var gibi 😥
Asyabuse 1Gunes ayy bende aldığım dependleri takmayı düşündüm 😂😂 yatıp kalkmak zor zaten 😁 bu arada yakın zamanda idrar tahlili yaptırdınız mı var gibiyse ama yoksa enfeksiyondan da olabilir
M-r-ve 1Gunes sistit olabilir bence acil tahlil yaptırın yoksa ateş ve titremeye dönüşüyor Yaşadığım için biliyorum ihmal etmeyin 😮💨
1Gunes Esrauysal vallahi napıcaz böyle bilmiyorum eşimde ilerleyen günlerde belli saatten sonra su içme diyor .
Seda3425 1Gunes valla benim o şekil hamile olduğumu öğrendim öğreneli aylardır ne çekiyorum bir yere giderken bile WC ye yakın olmak istiyorum 😂 neyseki son 3 günüm🤗
Bussy_ Asyabuse canım bende enfeksiyon diye düşündüm ama sonuçlar temiz çıktı tamamen bebeğin baskısındanmış. Uykusuzluktan mahvolmuştum 🙈
Karman34 1Gunes kız ben 10.haftadan beri öyleyim 25.haftadayız herhalde 30 dan sonra akşamları yorganımı alıp lavaboda yatacağım 😂
1Gunes Karman34 vallahi öyle ya lavadondan kalksam tekrar oturuyorum cidden artık işin içinden çıkamıyorum.
birprensbirprensesannesi- 1Gunes 30-35 haftalık nerdeyse tuvaletin önünde yatacaktım bir damla idrar sanki bir kova gibi sıkıştırıyordu idrar yolu enfeksiyonu varmış fitil kullandım geçti şuan 35teyiz daha az tuvalete çıkıyorum
1Gunes birprensbirprensesannesi- önümüzdeki hafta kontrolümüz var doktor tahlilleri yapar muhtemelen bakalım ne diyecek.