Asudee3434 Kızlar 32+6 haftalık hamileyim Şubat 10 da sezeryen doğumum var sizce ne zaman kuaföre gidip ağda yaptırmalıyım? Siz ne zaman yaptıracaksınız?
Hallerimvarbenim Asudee3434 Canım birşey sorcam konudan bağımsız. Senle aynıyız hemen hemen benim doğum şeklim zamanım falan belli değil senin sezeryan olmasını nasıl belli oldu kendi tercihinmiydi
Meyra19 Asudee3434 ben 3 ocakta olacam sezeryan bir hafta önce yaptırdım agdi ama zaten benim vücudum lazerliydi hep ufak tefek tüylerim vardı o yüzden baya uzun süre çıkmıyor benim
Asudee3434 Hallerimvarbenim yok benim ikinci doğumum ondan çocuğumun kalp atışı yavaşladığı için sezeryen oldum ilkinde 🙂
Meyra19 Asudee3434 neden korkayim ki sezeryan zaten günumden bir hafta olacak ne açılma var ne nst de sancı ilk dogumum
Asudee3434 Meyra19 ya ne biliyim bişey olur o şekilde doğuma girmek zaten çekingen biriyim gerçi senin az varmış
Meyra19 Asudee3434 iyi de ben size yok diyorum çünkü zaten erken bir durum felan olur diye bir hafta öncesinden gittim kuofere
adenleyolculugumuz_ Asudee3434 hayır bence tam zamanı olur benim de 15 Şubat 5-7 arası Denk getirir giderim diye planlıyorum