rachelgreenn Kızlar 8+6 haftalık hamileyim 9 haftalık diyelim. Karnımın altı gerildi ve şişmeye başladı semsert duruyor resmen gerildiğini hissediyorum. Normal mi böyle olması benim gibi olan var mı? Daha büyümesi için erken değil mi
busraninprofili rachelgreenn rahim buyumeye basliyordur belki. Cok onemli bi sey oldugunu dusunmuyorum endiselenme ama doktoruna sormayi da unutma
annelinkoo rachelgreenn ilk zamanlar oluyo öyle sanki beş aylık hissediyo insan gaz olabilir veya rahim büyümeye başladığı için..
ArvenMom rachelgreenn canım o haftalarda banada çok oluyordu gaz ve rahim büyüdüğü için sertleşiyor o yüzden öyle oluyor