Kızlar iki gebelik kaybım var ama büyükşehirde imkanları olan doktora gitmek istiyorum bi dahaki gebeliğimde ama tereddütlüyüm gebe kalırsam Allah korusun yine kanamam riskli bi durumum olursa yolda sıkıntı yaşarsam bu şekilde takip edilen varmı nasıl yapıyorsunuz riskli durumunuzda