oblomov Kızlar 8 Ay önce sezaryen doğum yaptım 40 gün sonra regl oldum 4 Ay düzenli bir şekilde regl oldum fakat yaklaşık şu son 4 aydır regl olmuyorum var mı böyle bir durum yaşayan veya bilgisi olan
Symaydin oblomov benim kullandığım için leke leke geliyordu regl olmuyordum o yüzden. Belki sizinde stres düzen falan ondan etkilenmiştir
oblomov Symaydin evet stresli bir dönemden geçiyorum bir süredir belki de ondan size de danismak istedim doktora görünmeden. Teşekkür ederim yorumunuz için
oblomov Sultan_21 Olmasın umarım 😅 aslında test yapmıştım negatifti ama ne kadar doğru sonuç verir onu da bilmiyorum