Sevim166 o kadar çok çektim ki dis yüzünden şuan ağrımadığı halde aklima geldiginde disimde sızı hissederim oyle bir travma maalesef 🤦🏼♀️ hamileligin her doneminde hem dis doktoru hem kadin dogum doktoru onayli olmak suretiyle düşük mg iceren antibiyotik verilebiliyor. Ama onun dışında 2. Trimester döneminde dişe tedavi uygulanabiliyor diye biliyorum 🤷♀️ Maalesef iltihapli disse ne karanfil ne sarimsak ne gargara bir ise yaramıyor 🤷♀️ doktorunuza danışıp mutlaka bir diş doktoruna gidin antibiyotik verecektir. Cok gecmis olsun 😞