Nazlican46 özellikle ilk başlarda ilk 4 ay çok yaşadım bu durumu. Yerlerde süründüm baygınlık geliyordu . Doktora dedim yüksek tansiyon sorun olur dedi. Tansiyon düşünce su iç ve uzan dedi. Tuzlu tatlı yedim uzandım ama hiç fayda etmedi. 16-17. haftadan sonra biraz düzeldi, yani yapacak bişey yok, aç kalma, kendini yorma 👍