Nerden ne kadara aldınız kızlar memnun kaldınız mi
nolmusnolmus Rabi mobilyadan 1700 e aldık henüz gelmedi ☺️
nolmusnolmus Ikeadan aldığımız şifonyeri kullanacagim ben yıllardır kullaniyorum memnunum
İkeadan 2500e aldık güzel kaliteli
Ben koçtastan aldım 1500e 3 çekmeceli nova bebek odası diye geçiyor onun şifonyeri