Nişan gelmiş canım doğum başlamış yüksek ihtimalle. Eğer çok panik halinde değilsen evde geçirmeye çalış bu süreci. Sıcak duş alıp sakin kalmayı, nefes egzersizleri yapmayı dene. Yani sancıların sıklaşmadan tabi gebeliğinde de herşey yolundaysa gitme derim ben. 37. Haftadayım bende bu şekilde ilerlemeyi düşünüyorum. Rabbim hepimize kolaylık versin inşallah 🤲🌸