Kızlar yarın tam 24 hafta oluyoruz. Karnım baya belli olmaya başladı 1 aydır bebe yağı kullanıyorum ama aşırı derecede kaşıntı oluyor hiç kaşımadım hep elimde ovdum internette bio oil mustela lierac kullan diyenler çok oldu ama ben aktardan badem yağı alcam bide bebe yağınin nemlendirmesi çok iyi. Bu haftalarda kaşınan yada çatlağı olan var mıydı sizin önerebileceginiz krem yağ var mı. Bu arada 12 ocakta randevum var doktoruma da danışcam