Tabiki öyle bişi yok hükümet bas bas bağırıyor devlet hastanesine ücret vermeye durumu dahi olmayanlar gidiyor geri dönemez die eğer sizi
DEvlet hastanesi almazsa hemen şikayet edin .! Öyle bişi asla olamaz benim kuzenim özele gidiyordu ama sancısı geldiğinde ki anlamadık Sancı olduğunu eve yakında yürüme mesafesindeydi devlet hastanesi bi gittik orada doğurdu ama şu manada soruyorsanız mutlaka gidip gebeliğinizi
Öncesinde aile hekiminize bildirmeniz gerek Yani gebelik kaydınız olmalı