Benimde 9 dan beri başlayan adet sancim var ve giderek arttı bebek şuan kendini topluyo karnım geriliyo falan dün doktora gittim acilmam yok.geri eve gönderdiler ama sancim bugün fazla napcam ben evdemi gecircem yaa karnım sertlesiyo bebek kac gündür ilk.defa böyle hareketli