Kızlar 9+1 olacam. Ama ne ağrım ne sızım hiçbir şey kalmadı. Tüp bebek için vurulduğum iğneler etimi morarttı bı oralar ağrıyor sadece… Bı dr belim ağrıyor… Önceden böyle rahim buyurde ağrı olur ya onu yaşamıştım karnımda 4 gündür bir şey de yok… Cuma günü kontrolüm olacak normal mi bu durum acaba 😔 Rabbim bana da versin sağlıklı evlat insAllah 🥺🤲